onsdag 11 maj 2011

Mitt GalaDygn

5 härliga mammor begav sig i lördags morse iväg till Solna... för ett dygn utan man & barn :) prova-på-aktiviteter, mässa, mat, mingel & musik.

Framme vi det fina hotellet.
Radisson Blu Royal Park Hotel
Lastade ur väskor o gick "röda mattan"(som var lila!!!) in för att "anmäla" vår ankomst o få vår stora goodiebag & vip-kort.
Finaste Cilla utanför hotellet
Innan vi fick vårt rum bjöds det på lunch o sen var det dax för Cilla och mig att ge oss på Pole Dance =) Stelt o lite obekvämt till en början men till slut kunde vi släppa loss o kasta oss runt stängerna ;)
Pole Dance
Efter dans-passet kunde vi besöka mässan en sväng innan det blev dax för AfroDansen. Den var skitskoj!
Därefter blev det en snabbfika innan vi satte oss på Olgas föreläsning. Checkade in på rummet en snabbis där mellan ;)

Sen var det dax för piffet inför middagen :) Å plötsligt knackade det på dörren...
Överraskning till rummet
Besökte vännernas rum för en drink mitt i piffet oxå ;)
Förberedelserna i full gång
Middagen startade med mingel ute på gräsmattan, mot vattnet :) Superfint!
Min fina fina Cilla & jag i "gala"klänningarna













På middagen var det bordsplacering... hade ett gäng härliga o mkt trevliga mammor vid mitt bord bl.a Madde från Familjen Annorlunda.
Fina Jenny & Familjen Annorlunda-mammorna
Under middagen bjöds vi på underhållning, god mat & prisutdelning.
De 3 värdinnorna
Skål!
Ser ni mina fina naglar ;)
Cilla vann... nej, men fick äran att bära Mirkas priser.
Glader =D
Efter midnatt blev det ombyte o så dansade vi loss...
Cilla & jag
Somnade inte förrän efter 03... å så frukost 9. Yes, tur att hotellfrukost alltid e så himla gott =)
God Morgon
Efter frukost var det utlottning av diverse grejor =) Jag fick med mig en fin bok + ljudbok hem Kalle som lucia.
Njuter ute i det fina vädret










Mmm soool!
Ett superskojigt dygn, tack vare Cilla, värdinnorna o alla andra fantastiska mammor. Kanske ses vi nästa är?!?
Kram//i

3 kommentarer:

  1. Skickar en STOR puss till dig finaste! Tack själv för en underbart trevlig helg! Och tänk, snart ska vi ha så mysigt en hel vecka ihop :-) LÄÄÄÄÄNGTAR!!!!!!

    Puss&Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för trevlig sällskap vid middagen :-)

    SvaraRadera
  3. Låter som en superhärlig dag =) Ny tävling på min matblogg - perfekt för de som gillar matlagning och bakning =)

    SvaraRadera