onsdag 20 april 2011

Onsdag

Detta inlägg har tydligen inte visats... men nu så.
Dagen började med grått väder... men vi tog oss iväg till backen för lite slalom/snowboard å väl där tittade solen fram. Sen sken den hela fm o nästan hela em =) så nya sol"brippor" införskaffades till Liten. Sunshine åkte lite slalom o det gick bättre o bättre för varje åk, men åker iaf själv med "lina" nu. Min duktiga lilla tjej!

Em o kvällen har varit lugn, lite skoter, middag & bastu. Å så fick jag med mig syster, mamma o pappa på plankan. Jag stod 1.30, vila 1 min, stod 1.30, vila 1 min o stod 2 min! Pappa var den ende som orkade hänga på hela vägen ;) Körde samma igår, å har känt lite i magen idag men det gick ändå bra att stå idag :) mer träningsvärk i morgon, de e frågan ;) ?
Gör ni plankan?

Nu blir det en kaffe framför tv å sen sängen :)
Ikväll/natt kommer min älskade lillebror upp... Thea längtar!
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar