torsdag 14 april 2011

Familjegympa

Idag har vi haft mkt för oss :) Vägning av Liten å sen hem till Å för lite lek o fika =) Mkt trevligt då vi kunde sitta ute på deras nya fina altan, medan barnen lekte o hade skoj. Så vårens första lunch ute på altanen e nu avklarad ;) Tack för en trevlig dag tjejer!

Väl hemma igen fixade vi middag o sen gjorde jag mig & Sunshine i ordning för familjegympa... Gick väl sådär om jag ska vara ärlig. Hade förväntat mig ett lite annorlunda upplägg, men vi får se om det blir något till hösten. Direkt efter, hem med Sunshine o iväg på bodypump... 15 min till godo ;) men jag hann o e nu helt slut. Ökade lite i vikter o orkade ändå mer en jag brukar =) yes!

Imorn hoppas jag på fint väder så jag kan pyssla i trädgården. Å kanske kan det bli både 1 o 2 koppar kaffe i solen :)

Nu har jag varvat ner o ska ta en dusch innan kvällsfikat.
Kram//i

1 kommentar:

  1. gud vad skönt det låter med träning! kan inte träna nu när jag är preggo men sen så... :)

    SvaraRadera