lördag 2 april 2011

Bulgarien med vänner ♥

Drömmer mig bort ett slag, eftersom vädret ändå är som det är!

Det är rätt häftigt att man som vuxen hittar nya vänner som man STORtrivs med. Fina C är just en sån vän ♥ som jag verkligen hoppas kommer finnas där, länge. Lite roligt är att vi spelade fotboll ihop under tidig tonår & sen gick i samma gymnasieklass... utan att egentligen "umgås" :) Tänk vad ett gemensamt intresse (barn ;) kan göra ♥Å att hon har en så underbar familj gör ju inte saken sämre ;)

För lite mer än 1 år sen när vi började umgås :)
så små alla var, särskilt lilla N
Så glad över att våra familjer (oxå) trivas med varandra, så nu ska vi tillbringa 1 vecka i Bulgarien tillsammans alla 8! Jag längtar... ska bli så himla skönt att komma iväg till lite sol & värme. Vi har ju aldrig varit på "solsemester" med våra barn så det kommer nog bli en spännande upplevelse ;) lite nervöst måste jag erkänna ;) Men Sunshine kommer älska det!
4-stjärnigt+, precis vid havet, så underbart!
Tror kanske inte att vattnet i havet är så väldigt skönt när vi åker men är det bara soligt o varmt kan man ju iaf tillbringa dagen med att bygga sandslott :) å kanske iaf ta sig ett snabbt dopp i de blå!?!
Lovely
Bilderna är ju så fina, så vi får se om de överensstämmer med vad vi upplever ;) Hotellet ska iaf vara byggt 2008 så ganska så fint borde de väl vara ännu... men det återstår att se.
Poolområde, med havet i bakgrunden
Snart är det till att ta tag i packning o se över vad som behövs införskaffas innan resan, å så behöver ju Liten ett pass :)
Behöver jag säga (igen) att jag lääängtar!!!
Kram//i

1 kommentar:

  1. Åh, fina fina Ida! Vad fint du skriver :-) Jag blir helt rörd av att läsa. Känner precis likadant! Det är så kul att vi alla trivs så bra ihop. Vi längtar till Bulgarien vi med :-)
    Puss och kram <3

    SvaraRadera