fredag 1 april 2011

Fredag ♥

Idag har jag o barnen varit iväg på äventyr ;)

Dax att hämta hem bilen, som varit på reparation, så istället för att vänta på skjuts tog jag med mig barnen till närmsta busshållplats ;)
I väntan på bussen...
Tror inte jag åkt buss sen jag fick Sunshine, 3½ år sen :/ å va bökigt det är med vagn! Men Sunshine älskade det, har endast åkt buss vid 2 tillfällen förr... jo, vi använder bilen ofta :) fast vi varit utan i veckan o det har jag knappt känt av. Det här med sms-biljett är ju smart, men de borde informera tydligare om att den endast gäller i 90 min... jag fixade biljetten i morse innan barnen vaknade - smart tänkte jag! Men icke... så fick snällt sms:a iväg en ny, straxt innan bussen kom ;) Men nu vet jag, till nästa gång, om sådär 300 år... Man lär sig något nytt varje dag!

Väl framme i "grannorten" blev det en fika på kondis med mamma E o killarna ♥ så mysigt! Mycket fika, kaffe, prat o lite lek för barnen. Sedan tog vi en promenad för att hämta bilen. Sedan blev det lite lunch hos mamsen, innan vi till slut tog oss hem :) Å finaste mamma hade köpt blommor till mig :) ♥

Så nu sitter jag i soffan o njuter av ett tyst o lugnt hus ;) Liten sover o Sunshine följde med kompisen M in till "mormor" ( vår granne) en stund. Passar på att vila mig lite innan em fredagsmys börjar :) Ska hem till finaste Englagård för hämtmat, prat o mys med vännerna ♥
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar