onsdag 23 februari 2011

Tröttizar

Idag var det 2 trötta som kom hem efter dagmamma o jobb. Sunshine har idag varit o haft aktiviteter i ortens sporthall, å kan tänka mig att barnen är rätt livliga då ;) E meckade rallybil till 01 inatt, så han var rätt seeg han oxå ;)
Jag vill oxå krypa ner gos
Idag tog jag & Liten å hämtade upp mamma/mormor o "gjorde" IKEA. Det blev lite bra grejer, bla tavelram, servetter, plasttallrikar, glödlampor, batterier o så underlägg till barnen m.m.

Lilla E o jag fick äta middag själva idag, då de andra sov, men de gjorde inget - blev ju så fint med de nya underläggen =)
-"Ge mig mat, mamma"
Mormor handlade lite kläder till barnen :) Fint, nu matchar de ju, lite iaf ;) Tröja/body & byxor.
Stor & Liten
I måndags gav storasyster mellanmål :) till lillebrors stora förtjusning... mkt skratt o mat (utanför munnen ;)
Sitter nu i soffan o mumsar choklad...
Kram//i
P.S Nu har jag sänkt Litens spjälsäng, kanske tidigt? men nu kan jag iaf lämna honom där utan oro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar