måndag 28 februari 2011

Skäms

Ibland blir det verkligen inte som man tänkt sig :/ hade inte planerat att ha snickaren här mitt i SmåPip-visningen... men som tur är, så ställer världens bästa C upp o tar emot alla shoppingsugna mammor hem till sig. Tack, snälla söta rara :D

Dagen idag blev inte heller som jag planerat... har inte handlat, ingen vägning å ingen lekdate :( Men barnen har iaf badat o vi har fått i oss middag ;) Tur att mamma kommer över en sväng imorn bitti, då jag kan pysa iväg till affären.

Ingen Bodypump för min del idag, då E har jouren o är just nu på övning... hade tänkt att ta en repa på crosstrainern, men då dagen blev som den blev hoppar jag det, det blir bara plankan :)
Kram//i

2 kommentarer:

  1. Klart jag ställer upp finaste!

    Det var gryyymt jobbigt på pumpen idag. Synd du inte kunde komma :-)

    Ses imorgon! KRAM

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en bra dag iaf!

    SvaraRadera