lördag 12 februari 2011

Lördag

God morgon!

Här är vi redan igång, har tom varit ut på en kort promenad :) då vi idag e hundvakt åt bästaste Thea ♥
Igår morse... fick skotta mig ut ;)
Tur att vädret blev bättre mitt på dagen igår, solsken o inget snöande! Så vi tog oss ut en sväng, hamnade hemma hos C & grabbarna på lite lek o kaffe.
Å idag ser det ut att bli fint :D solsken å kallt.
Mkt snö kom det o idag måste vi skotta fram bilarna...
Avslutade fredagen på bästa sätt: taco-middag med vänner :) Bjöd på "fisk"taco...
Här med räkor...
Men räkorna var ingen höjdare, tyvärr... lime-smaken tog över för mkt, kanske hade jag kryddat lite väl mkt?! Den med laxen var mkt godare, där man kände laxsmaken :)

Idag blir det skottning & ev. vedhämtning. Så nog finns det att göra. Jag har börjat med ett "pyssel" oxå, så kanske hinner jag & Sunshine fixa lite med det :)
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar