torsdag 17 februari 2011

Spagetti...

Jojomen SPAGETTI, det känns att jag precis har varit iväg o kört ett pass bodypump med finaste C. Många "kändisar" där så det var ju inte så farligt, trots allt ;)
Dessvärre så ville inte mina lår lika mkt som jag, utan de har nu blivit som två spagettin. Å triceps´en känner jag oxå att jag har... Annars tyckte jag att det gick bra, lite svårt med all info samtidigt som man skulle göra alla rörelser, men några gånger till så. Å armarna e nog i bättre form en benen... men så har jag "burit" barn i 3½ år oxå ;)
Ni som inte provat, GÖR DET, det är verkligen en rolig form av styrketräning :D

Nu ska jag snart förflytta mig från soffan till sängen... om det går ;)

På alla hjärtans dag hittade jag denna fina, som jag köpte till E, till saken hör att tidigt i vårt förhållande, när E låg i lumpen, fick jag ett nästan identiskt sms från honom :)
Hänger nu över vår säng
Natti natti
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar