fredag 28 oktober 2011

Febran

Idag blev vi hemma... vi som skulle iväg på lite HalloweenPyssel.
Men lillskruttan fick feber igår kväll, 39.9. I morse var den nere på 38 iaf, så i med ipren å hon har varit ganska så pigg hela förmiddagen. Nu har vi krypit ner i soffan för lite mys, medan lillebror sussar i sängen.

Ikväll hoppas jag på lite fredagsmys framför idol, å kanske e det någon som vågar sig hit o gör oss sällskap ;)
Lite krasslig
Jag har varit duktig o börjat rensa i min & E´s garderober... usch, det e verkligen INTE skoj, men ett måste! Så ska nog snart ta o fortsätta. Skulle behöva en till klädstång till mig, så jag kan hänga upp lite byxor... kanske hinner såga till en när älsklingen kommer från jobbet. Å så skulle jag behöva åka till IKEA o handla stålkorgar (med tillhörande ställning), då mina lådor inte är i bästa kvalité.

Idag fyller två små prinsar 1 år, STORT GRATTIS!!!
Kram//i

1 kommentar:

  1. Jag har en ställning med korgar som jag inte vet vad jag ska göra av. Du får komma och kolla på den! Kram

    SvaraRadera