torsdag 20 oktober 2011

Små hjälpredor

Dagen har bjudit på hemmafix... inte alltid det lättaste med 2 livliga kidz hemma ;) Men lyckades iaf såga med sticksåg och med klingan!
Å nu på kvällningen har jag & Sunhsine grundmålat vårt projekt: skrivbord/lekbord, ist för att träna :o Men känner jag mig rätt "färdig" ändå. Så soffan känns lockande.

Vår lilla "stora" kille har nu hunnit bli 14 månader o är väldens vildaste... klättrar på precis ALLT! Å nu har han kommit på att man kan hoppa från saker oxå, precis som Syster Yster gör :/
Gott med äpple

Jag sitter gärna ner efter middagen, dricker ett extra glas vatten lr kaffe o bara tar det lugnt en stund. Men när man är själv med 2 barn så är inte det alltid det lättaste att få till. Igår lyckades jag :D "barnarbete" fick det bli, de diskade medan jag satt vid bordet med en kaffe :D
Mina egna små hjälpredor!
Känner mig inte riktigt på topp just nu... hösten!?! Men ser fram emot helgen o tid tillsammans med familjen.
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar