onsdag 15 juni 2011

OnsdagsDepp

Just nu längtar jag tillbaka till sol & värme. Har blivit så fruktansvärt nere av detta väder :( fy, VILL HA SOL & VÄRME NU!!!
Tänk att få sitta på balkongen, titta ut över poolområdet o det stora havet. Luften är ljummen o havets brus hörs i bakgrunden. Jag vill, jag vill!
Hotel Club Miramar
Bjuder på några till underbara semesterbilder!
3 av barnen som gungar i stora gungan :)
Jag & Liten som svalkar oss i skuggan.










Sunshine vägrade ju att bada i havet, men jag & E tog oss ett par dopp.
Så måste bjuda er på denna bild, när jag leker Baywatch... som ni säker förstår så är jag på väg att rädda en mkt vältränad o snygg bulgar (heter det så?!?) Därav pekandet!?! Å tur att Cilla står med kameran i högsta hugg ;)
Här kommer jag...
Nu känner jag mig lite bättre :)
Glada o underbara minnen är alltid bra att plocka fram.
Kram//i

1 kommentar:

  1. Jag vill oxå ha sol & värme.. här öser de ner regn... :-(

    SvaraRadera