onsdag 22 juni 2011

Liten E

Vår lilla kille börjar bli såå stor... å nu börjar det hända grejor = en mamma som måste vara med ;)
Idag var han halvvägs ut för altantrappen hemma hos Cilla :/ gaa, vilken tur att det gick bra. Börjar bli riktigt snabb på att krypa å reser sig upp mot det mesta. Så from nu kommer det inte bli en lugn stund. Tur att brännan blir snyggare ju mer man rör sig ;) Å att vi fått upp vår grind ute på altanen.
Vårt underbara charmtroll ♥
Igår kröp han omkring ute på Cillas gräsmatta o plötsligt ser jag honom såhär:
Plask plask!
Tänkte slutligen ge er en glimt av projektet, som jag skrev om tidigare. Hoppas på att det kommer bli super!
Bästa målarhjälpen ♥
Nu ska jag vattna blommorna innan jag slänger mig i soffan.
Trevlig kväll på er!
Kram//i
P.S Imorn väntar förberedelser inför midsommar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar