måndag 20 juni 2011

Helgens träning

Har haft en grymt kul helg =) Träningen på Extreme Training Gym i Sthlm var grym! Skitkul o asjobbig... synd bara att det är en bit att åka, då det är en himla rolig & bra träningsform.

Laddade i bilen... lite smått nervösa ;)
Drycken var INTE god!
Behöver jag säga att träningsvärken satte igång redan igår, benen är värst. Så igår morse 7.30 tog jag & Liten en långpromenad... tror den har gjort att träningsvärken inte blivit så mkt värre till idag, skönt! Däremot har jag träningsvärk idag, på ett ställe som jag aldrig tidigare känt av, runt fotlederna :/ men så var vi ju barfota oxå ;)

Här kommer en bild på "gänget" som efter passet blev bjudna på en såå god räksallad =) Tack Johanna & Mikaela! Vill du se några fler bilder kika in hos Cilla.
Slutkörda
Promenaden igår resulterade i en liten vacker sommarbukett =) som jag bara måste visa!
Sommar!!!
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar