torsdag 18 augusti 2011

Livet...

Livet tar ibland (oväntade) tvära vändningar :( fick ett trist besked från en vän i morse. Så idag har jag blivit påmind om att ta tillvara på stunden o alla älskade runt omkring!

Så idag har det ena besöket avlöst de andra o de 3:e :) men det gillar vi!!! Å handlat har jag hunnit oxå ;) äntligen, fast hann inte kolla kontot innan, (så hoppades att det skulle räcka ändå, men icke!) så jag fick glatt "parkera" kvittot å så fick E "lösa ut" mig sen :) haha, ibland blir det verkligen inte som man tänkt sig...

Liten somnade bums i sin säng efter handlingen, en trött liten kille som "vilar sig i form" inför morgondagens 1 års firande! Shit, får ont i magen när jag tänker tillbaka på året som gått, ett HELT fantastiskt år!
Paketinslagning till Lillebror














Nyss ropade Sunshine:
-"Mamma, det är Ernst!"
Så jag måste pysa ;)
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar