fredag 5 augusti 2011

En dag på sjön...

Vi fick en FANTASTISK dag på sjön igår! Superhärligt! Så TACK till L, J & lille L för att ni bjöd med oss :)
Min fina tjej
Lagom till lunch, la vi till vid en ö. Grillade lite korv o barnen kunde "springa av" sig =)
Kan det bli bättre?
Liten var nöjd hela dag, somnade i båten 2 ggr, så han gillade det ;)
En hungrig kille
Medan barnen fick springa omkring, så åkte E lite ring...
- Heja pappa! ropade Sunshine
Tog oss till ett långgrunt bad, där barnen kunde bada. Liten plaskade en lång stund - älskar att bada!
Så där låg vi en stund, han med både lite kakor & smörgåsar :)

När det närmade sig middag hoppade vi i båten igen o åkte ut till en liten ö.
Mina älsklingar
(mörk bild, jag vet ;)
Efter middagen var det min tur att sitta i "ringen"... har åkt tidigare, men har ett STARKT minne av att det gjorde skitont att ramla av, så tog det lugnt (läs: väldigt lugnt).
Inte min grej... har nog blivit för gammal, kan ju iaf skylla på det ;)
Gör mig redo...
Så underbar dag! Lite färg på kroppen fick vi på köpet ;)
Kram//i

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag ni haft! Tror vi såg er när ni åkte ring, kan det ha varit så? Åkte ni utanför Segelsällskapets ö, Bergskär?
    Vart låg den där långgrunda stranden ni la till vid?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Gud vad skönt att hålla till ute på sjön!
    Jag gör mina collage i Picasa :-)

    Ha en fin helg. Kram!

    SvaraRadera