söndag 24 juli 2011

Vår lördag

Igår, efter lunch, åkte jag o E till Sthlm :) Träffade Cilla & D å hade en helskoj em/kväll/natt på Gröna Lund. Det var ett par år sen jag åkte "karuseller"... så det var kul, läskigt o häftigt!
Jag & ♥ i kärlekstunneln
Jag har nog inte åkt Kärlekstunneln sen jag var typ 15... så lite mysigt var det allt ;)
Mys
Berg-o-dal-banorna var ju givna, men Insane var ju helt sjuk! Cilla hade såklart skrämt upp mig, så jag var rätt nervös... men mest orolig för höjden då jag inte är så förtjust i höga höjder ;) Å höjden var inte av värsta sort men shit va den snurrade o hade sig :) skrek?!? JA, så jag fick ont i halsen efter...
Ja, ibland undrar man varför man utsätter sig för vissa saker, men det är ju rätt skön känsla ändå - iaf när det är klart ;)
Insane - helt galen...
Våra fina vänner. Tack för igår!
Cilla & hennes D
(här: diggar September)
Det var ju lördag o mkt folk! Men det var ju Sommarkrysset o September va ju där!!!
"Gen-rep"










Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar