lördag 9 juli 2011

Livet

Just nu känns LIVET så himla underbart! Sol, värme & familjen har semester :) Lata dagar tillsammans, bad, god mat o en massa massa bus. Lovely ♥

Idag slog det mig plötsligt vilken härlig plats vi bor på :) att kunna öppna altandörren på morgonen o stänga först på kvällen... springa in & ut. Att Liten har fått den möjligheten att varje dag kunna krypa omkring på gräsmattan o upptäcka nya saker ♥ Att Sunshine går in & ut som hon vill o hittar på nya saker att greja med "där ute".
Nu på kvällningen hittade Liten, tillsammans med Sunshine, de röda vinbären o där satt de glatt o mumsade ♥ Tänk att så lite, värmer så mkt i hjärtat. Att kunna ge denna "frihet" & upptäckarlust till mina barn, de betyder så mkt.
Gott i gott
Nej, nu har jag skrivit alldeles för mkt så nu säger jag SKÅL!
Ett glas vitt
Trevlig lördagskväll på er!
Kram//i
P.S Imorn avslöjar jag kanske vad jag pysslat med idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar