tisdag 27 april 2010

Sjukgymnasten

Idag har jag varit iväg till sjukgymnasten :/ Vet inte om det var så givande men men nu har jag iaf ett "höftbälte" till låns. Provade ett när jag väntade Sunshine, som jag inte gillade så mkt men jag ska ge det en chans. Gillar jag de får jag väl köpa ett eget, ska inte vara så dyra, tror jag?!

Har fortf en sjukling här hemma, men hon e nog på bättringsvägen = piggare & gladare :) E har varit hemma med henne idag så jag kunna jobba.

Nu börjar de små kika ut... många som fött sista veckorna :) så nu e de vår! Å jag längtar till augusti... :D

Har suttit med deklarationen en stund nu, inte skoj, måste deklarera försäljningen av lgh:en :( men det blir nog bra till slut.

Nu blir det soffmys innan det e dax för sängen.
Kram//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar