onsdag 28 april 2010

Lång dag

Onsdagar är min längsta jobbdag o det känns just nu :/ trött. Imorn har jag ju min lediga dag men ska iväg på möte... tur att det inte tar hela dagen.

Idag har jag haft mitt "semi-elastiskt" stödbälte o tycker nog att det stöttar ganska så bra, känner mig mer stabil. Men gillar´t inte när man sitter ner :(

Ser hur som helst fram emot fredag då några vänner kommer hit o grillar på em/kvällningen =) Hoppas att vädret e bra så vi kanske kan sitta ute, iaf en stund.

Sitter o kikar på nyheterna o Akademiska i Uppsala kommer skicka hem sina mammor efter 6 timmar (om allt gått bra). Bra/dåligt? Jag skulle nog tycka det var skönt, åkte hem tidigt med Sunshine, är hellre hemma än ligger där inne :/
Kram//i

1 kommentar:

  1. Såg inte det programet idag. Men håller med dig, vi åkte ju hem efter 8,5h med Oliver. Om läkaren skulle ha haft tid för undersökning av Oliver tidigare så hade vi nog åkt efter 6h. Man kan ju få så bra hjälp av amningsklininken om det strular med det och mödravården inte är öppen.
    Men sen HATAR ju jag att ligga på sjukhus och H känner ju sig inte heller så bekväm där. Då är man hellre hemma bland nära och kära;).
    Allt bra med er annars då? Måste ju komma förbi å kika på huset någon dag (skäms ju för att vi inte har varit där än).
    kram från oss

    SvaraRadera