lördag 21 september 2013

Handstående

Semestern bjöd oxå på lite träning och mitt mål är att kunna kontrollera ett handstående :) å jag måste säga det att det går bara bättre och bättre. Så skoj!! Längst har jag kommit med huvudstående... där jag har bra balans och kan kontrollera båda uppgång och nergång. Stående på underarmarna går sådär... och handstående sådär.

Men fina bilder blev det iaf när jag o Cilla tränade lite på stranden.


Nu gäller det att öva på, hitta balans o styrka sam tänja lite på vig o smidigheten :)
Kramar//i

2 kommentarer:

  1. Åh va duktig du är! Skulle jag också vilja kunna i framtiden... det krävs en hel del styrka och stabilitet för att klara det där!

    SvaraRadera
  2. Shit va grymt! Det står på min att-klara-lista oxå :-) du får lära oss Ida! :-)

    SvaraRadera