tisdag 9 april 2013

Frukost

Sitter o väntar på att äggen ska koka klart... Hur länge kokar ni era? Jag vill ha ca 7 min, men mannen kokar gärna sina i 15 min. Tur att han sover idag ;-)
Tur oxå att solen skiner idag igen :-) underbart! Igår tittade jag inte ut utan gladde mig ist åt de fina tulpanerna från kusin L. Tack!
Måste visa er avbytarbänken... Sunshine fixade den efter matchen härrom kvällen. Så lite banan o vatten fick det bli som kvällsfika, det gillar nog Zlatan ;-) Det trodde iaf Sunshine.
Kramar//i

4 kommentarer:

  1. :-) Söta! Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Haha va söta de är!
    Vi kokar våra ägg 4min 20sek. Ganska nördigt jag vet men då blir de sådär perfekt semikokta, har ju dessutom ganska stora ägg från äggkungen... :) Kokar man 15 min blir de väl gröna!?

    SvaraRadera
  3. Nej inte gröna men väääldigt torr gula... Inte gott!
    Men 4 min e nog lite väl kort för mig, men vi e alla olika ;-)

    SvaraRadera
  4. Haha ja uppenbarligen är smaken som baken som man brukar säga ;-)

    SvaraRadera