söndag 24 mars 2013

Galet...

I lördags ringde telefonen 04.45! Cilla sa: packa underkläder, smink, badkläder o partykläder å vi kommer o hämtar dig om en kvart! Shit, jag flög nyvaken ur sängen ;-) men jag var klar i tid.
Cilla, syster o 2 vänner kom o hämtade mig o bilen tog oss till Viking Lines båt Grace :-) Superfin båt!
En mkt god frukostbuffe väntade, en drink i baren innan det var dax för lite spatime :-) så mysigt! Sen på med partoutfiten.
Båtbyte o god buffé på hemresan. Å ett par drinkar till i baren :-)
Väl hemma i sthlm igen efter 12 timmar satte vi oss i bilen för hemfärd, lite trötta....
Väl hemma möter jag E i hallen, plötsligt börjar ett underbart härligt kompisgäng sjunga: Ja må hon leva... Jag får en chock o en puls på 200! Vilken j*kla överraskning! Så det blev fest för resten av kvällen :-)
Tusen tack till mina underbara vänner som ordnat och fixat med detta. Jag är oerhört tacksam o glad :-D Ni är bäst! Å tack till alla ni som kom och delade kvällen med mig :-)
Detta var min helg... En helg jag absolut kommer att minnas med glädje!
Kramar//i

4 kommentarer: