onsdag 28 november 2012

Done!

Japp, då var det målat och klart. Skönt! Nu ska jag bara komma iväg o inhandla tapeterna å det är inte alltid det lättaste med 2 sjuka barn o mannen som har jour :/ men hoppas de kan komma upp i helgen.

Hur som så somnade min lille prins vid 16 snåret o sover ännu (18.35...) så funderar på om han tänkt vakna nåt mer eller om han ska sova till imorgon. Tror nästan på det senare?! Dock finns det risk att morgonen kan bli lite väl tidig. Men inne på det 4:e dygnet med feber så är man inte världens piggaste :(

Nog om det. Hur ligger ni till med julklappar? Jag har börjat handla lite smått men är låångt ifrån klar. Dessutom behövs det handlas födelsedagspresenter ;)
De pratade om detta på radion och jag kan inte sluta förvånas över de som börjar redan i januari o har varit klara länge nu. Bra/dåligt? Jag vet inte ibland önskar jag att jag skulle börja tidigare, men så är det ju rätt mysigt att gå runt i julskyltningen oxå... Nätshoppingen är iaf rätt bra!
Kramar//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar