tisdag 2 oktober 2012

Långtråkigt!

Städat av i källaren - check!
Men nu då? Jag & Eddie har slagit oss ner i soffan, han orkade inte mer så en film passar bra. Han vill ha mig nära, så det är bara att slå sig ner och ta det lugnt. Lite skönt att göra ingenting men jag blir lätt lite seg o tråkig av det, men men så är det när de små är hängiga <3>
Passar dock på att tanka över lite foton från datorn :) Hittade lite sköna pix ;) Så bjuder på ett... 
Jag, Valborg 2011
Visst är det fint med långt lockigt hår :) Längtar jag efter mitt långa?!? För det va ju rätt långt... Nej, faktiskt inte. Så mkt skönare med kortare, lättare att fixa o känner mig snyggare helt enkelt :) Inte skoj att alltid ha "toffs" till vardags, vilket jag nästan alltid hade med långt hår.
Nu ska jag pussa lite på Eddie medan jag funderar över vad vi ska hitta på till lunch, o som kan tänkas slinka ner i en kinkig mun.
Kramar//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar