söndag 8 juli 2012

♥ KÄRLEK ♥

Igår 20120707 firade jag & min älskade E 12 år tillsammans. Dessutom 8-årig förlovningsdag...  ♥

Vi hade bjudit in våra familjer o våra absolut närmaste vänner på "Grillfest" men när de kom till oss var vi inte där, utan de mottogs med ett glas bubbel :) ovetandes om att ett brudpar snart skulle göra entré :D

Gårdagen är absolut en av de bästa dagarna i mitt liv ♥
Att få gifta sig med sin älskade hemma i trädgården tillsammans med familj o vänner närvarande, det var vad vi ville o det har givit mig en oförglömlig & oerhört betydelsefull dag att minnas med stor glädje & mkt KÄRLEK!

Ida ♥ Erik
2012-07-07
♥ ringar ♥
 Finaste buketten ♥
Tack L för den!
Dessa bilder kommer från min mobil, så jag har många fina bilder att se fram emot. Så hoppas på att kunna bjuda på ett par riktigt fina senare...
♥ vi ♥
Tack ALLA NI som var med och gjorde vårt bröllop, precis så som vi ville ha det ♥
Stor & Liten

1 kommentar:

  1. Tack så för att vi fick vara med och göra Er dag till den bästa! <3 Ni var så vackra! All Lycka Till Er <3
    Puss och kram

    SvaraRadera