lördag 5 maj 2012

En lycklig tjej!

Sunshine har fått en FYRHJULING! Å hon e lycklig :D Så em har spenderats utomhus.
Brrruuuummmm!
Runt runt kör hon... Så stolt & GLAD tjej!
In action!
Liten älskar den oxå, å brukar få åka med en sväng :) Men idag mutades han med lite "mellis" på trappan medan syrran körde.
Min fina kille!
Idag är det MammaBloggGalan! Å jag vet att alla som är där har det superbra :) Lite sugen är man allt, men detta året passade det helt enkelt inte. Vi får se om det kanske kan bli något nästa år!?!

Nu funderar jag på ett glas vitt ;)
Hur spenderar NI kvällen?
Kramar//i

1 kommentar:

  1. Ja nog förstår jag att hon vart lycklig över den:).
    Javisst var jag modig som klippte mig;). Just nu funderar jag bara varför jag inte har gjort det tidigare för, haha.
    Vart har ni köpt 4-hjulingen? och vad är det för sort? letar nämligen efter en åt Oliver.
    Kram

    SvaraRadera